onsdag 25 maj 2011

Ett rekreationellt utbyte - varning för icke-hedonister och känsliga läsare (haha)

VARNING! Den informationen du är på väg att läsa är inget som rekommenderas för icke-kemister, icke-hedonister, känsliga personer, religiösa personer, personer med drogberoende -ja, listan kan göras lång. Sluta läsa nu om du känner dig träffad.


...
Kontroversiellt svammel och skitsnack -ta det med en nypa salt:


Tror det var en fredag/lördag-morgon. Det var iallafall ljust som det ju är på sommarnätter -eftersom att Gud gillar att reta oss hjälplösa människor en våning ner från tronen.


Hade väl studerat eller mot förmodan sett någon film eller gjort en del beräkningar tidigare den kvällen, samt nojat över eventuella interaktioner innan jag vid XX-tiden inmundigade beräknad lämplig mängd kodein per oralt. Ev. interaktioner med togs självfallet med i de halvdana beräkningarna.


Pga. interaktioner med andra preparat jag tar så kommer den rekreationella effekten senare alt. svagare. Det förmodade jag som poängterat innan "experimentet".

  Jag skriver ner lite noteringar och felaktiga tider i ett anteckningsblock då saker och ting förändras osv. Som förmodat kommer effekt sent, ca 1h efter intag, varvid ytterliggare substansmängd av skiten intas vartefter med nån timmes intervall - haha.


Smygandes omvandlas skiten till morfin vid opioidreceptorerna varvid huvudet blir tungt och faller neråt likt din lokala heroinists huvud blir tungt (??)  ...varvid huvudet lutas bakåt (med vilje) då jag nojar över luftvägarna. Sen kommer nojan om tungan, kommer den ramla bak så att jag kvävs nu när huvudet är bakåtlutat? Kommer interaktionerna bli dödliga? Kommer jag bli beroende? Lägre dos, mer försiktighet nästa gång -tänker jag. -Dessa känslor varieras med kemisk vällust.


Oron kommer i vågor, men är inte särskilt starka - vilket självklart beror på personkemi och personliga fysikaliska variablar.



Ruset då - Det är ganska sjysst. En lättnadskänsla som ger kraftig dåsighet kan man sammanfatta det som. Ligger på golvet då det är svalt och skönt antar jag (kroppstemp ökar vid morfinutsläpp va?) -gosar med katten i ett par timmar, som likt förbannat pissar ner mitt rum morgonen efter osv.


***När experimentet är slut står jag med bar överkropp, i mjukisbyxor samt vintermössa på huvudet och strumpor på tårna (läs: WT) -kikar varsamt ut genom gardinerna och förbannar Gud att det är så ljust ute på sommarnätter, varvid ett några (antagligen) kroghemkommandes människor går förbi utanför.

Klockan är vid det här laget kring 4.

**Människorna som går förbi utanför vinkar glatt till den något överviktiga personen med hårig, bar överkropp, nedåtlutat och uppenbarligen frånvarande huvud med vintermössa på -varvid denne (tror jag) lyckas nicka med huvudet som en hälsning tillbaka. -Ett rekreationellt utbyte.

Nojade över OD. Samhällets förfall på flashback bekräftade (bra källor btw) att yours truly "noddat", och inte OD:at. Vad fan är skillnaden egentligen när man tänker efter?

TL;DR: läs inte om du inte ska läsa hela skiten (dvs. skumläs inte) eller om du känner dig träffad av den röda texten i toppen av denna sida.

Slutsats: För det första: det går inte för tillfället att få bort skiten som gör att det blir röd text och svart bakgrund (haha). 

För det andra: Alla människor är olika, och hanterar livets svårigheter olika. En del har religion, en del tar droger, en del blir arbetsnarkomaner, andra som inte klarar trycket tar livet av sig eller förloras i drogmissbruk eller andra träsk, varvid de tas ur genpolen. 

Var givmild med din tid, bidra till samhället och hantera livet på det sätt som är bäst för just dig. 

*NJUT  av det du tycker om, lär dig tänka för dig själv, prova nya saker och gör aldrig något du inte tycker om eller får ångest av (såvida du inte behöver genomgå det för att nå det du VERKLIGEN vill).-

Ta icke droger rekreationellt regelbundet. Det fungerar aldrig.Välkommen att visa exempel på att jag har fel.
 Detta skrevs i nyktert tillstånd. Men lita inte på allt du läst av detta heller, tänk själv -och inte alltför djupt, är mitt  tips.


MVH E 



haha.. asså shit, haha. NOTERA hur min brors fingrars (hur han håller försiktigt i kartonskiten pga. dess skabbighetsgrad.) fotot taget i NY av mig på resa med bror.