fredag 20 maj 2011

Some crap about the future.

Hejsan bloggen, internet och övriga dekadenta själar som snubblar här över.

Till en början vill jag säga att detta kommer vara ett ångestladdat skrivande. Handlandes om den omedelbara eller långvariga framtid som förmodansvis ligger framför oss. Den kommer handla om kärlek, plugg och fylla. Med det sagt är du varnad och kan här med sluta läsa om det inte passar dig.

Idag är en så kallat bra dag. En dag som man kommer minnas ett par veckor framöver antagligen. Anledningen? EN VISS FLICKA har ringt mig två gånger, både första och andra samtalet jag har telefonligen med henne. Vi pratade rätt kallt, om kläder, och dialekter, och sådant, you get it. Saker som man pratar om första gången man hör någons röst. Tror att hon är rätt dominant till sättet, dock så är hon förstående. Jag lovade att vi skulle träffas till sommaren. Hon sade pusspuss, precis som hon skriver.

Vet inte vad jag ska skriva om mitt hjärta. Jag tror att hon lyckats lura det att det tillhör henne och slår i den takt hon bestämmer. Känns lite underligt att ha sin hjärttakt beroendes av endast en person. Är nog vad många skulle kalla: förälskad. På gott, och ont.

Imorgon, är det dagen då jag gottgör för att vara en så kallad dönbanger. Förhoppningsvis så börjar ej min kamrat jag ska döna med banga med mig, ty det skulle inte vara vad jag önskar av vår vänskap. Kommer träffa människor i en park och dricka alkohol. Det känns lovande.

Jag tänkte taken att börja plugga igen, men vet inte. Det känns drygt. Jag vet inte vad jag vill göra av min framtid. Vill ha något som fyller min tid, något meningsfullt, men finns det något sådant som ett perfekt tidsfördriv? Tillsvidare dagdrivare.

En bra låt att avsluta med, och en godnatt till alla som mot förmodan läst hela skiten.

(TL;DR? Min kärlek har tagit ett steg närmre och jag är tillsvidare dagdrivare, och låten är bra, varsågod.)

http://www.youtube.com/watch?v=UQ47kUD6SZM

MVH A